UF

ӘЛЕМДЕ ЕҢ ІРІ МОТОЦИКЛ ӨНДІРУШІЛЕР

Категориясы: Технологии


ӘЛЕМДЕ ЕҢ ІРІ МОТОЦИКЛ ӨНДІРУШІЛЕР

Әлемде жақсы және әртүрлі мотоциклдер көп, бірақ олардың көпшілігі Жапонияда жасалған. Шын мәнінде, жапондық мотоциклдер екі доңғалақ әлеміндегі сапа мен сенімділіктің стандартына айналды, сондықтан олар еуропалық және американдық өндірушілерден асып түсетін әлемдегі ең танымал.

Жалпы, төрт ірі мотоцикл өндірушілері - Yamaha, Honda, Suzuki және Kawasaki - көбінесе Жапонияның үлкен төрттігі деп аталады.

Kawasaki

Honda

Yamaha

Suzuki

Жоғарыда аталған компаниялардың ешқайсысы үшін мотоциклдер шығару бизнестің негізгі бағыты болып табылмайды.

Олардың ішіндегі ең көне компания - Yamaha. Ол сонау 1887 жылы, Ресейде революция болғанға дейін 30 жыл бұрын құрылған.

Барлық төрт компания негізін қалаушы әкелерінің атымен аталған. Олардың есімдері Торакусу Ямаха, Кавасаки Сёздо, Мичио Сузуки и Соитиро Хонда болды.

Жапондық мотоциклдер үшін өте жылдам (сериялық модельдер арасында) атағын  қайта-қайта алады.

Yamaha YZF-R1 спорттық байк энергиямен жабдықталуы 1 кг массаға 1 ат  күшінен асқан тарихта бірінші болды.

Hayabusa іске қосылғаннан кейін ол планетадағы ең жылдам мотоцикл болды. Содан бері спорттық байктердің әйгілі өндірушісі Suzuki мен Kawasaki арасында ұзақ мерзімді бәсеке өршіп кетті.

Қазіргі уақытта әлемдегі ең жылдам байк - Kawasaki Ninja H2R.

1980-жылдары Honda итальяндық Moto Guzzi сияқты көлденең V- твиндармен тәжірибе жасады. Жарқын мысал - жеңіл турер Silver Wing 500. Бірақ бұл схема келешегі жоқ деп танылды және болашақта компания оған оралмады.

Әйгілі Honda GL1500 Gold Wing 80-ші жылдары шығарылған GL1200-ден ертерек әзірленді, бірақ содан кейін «бір жарым литр» сөреге қалдырылды. Сондықтан GL1200 техникалық жағынан 90-жылдардың соңына дейін шығарылған GL1500-ден жоғары. Тіпті инжектор да бар!

Бастапқыда Kawasaki кеме жасаушы, Yamaha музыкалық аспаптар жасаушы, Suzuki тоқу станогын жасаушы, Honda поршеньдік сақина жасаумен айналысқан.

Жарты ғасыр бұрын жұртшылық жапондық мотоциклдерге қазіргі қытайлықтарға қалай қарайтын болса, дәл солай қарайтын. Бірақ Күншығыс елінің инженерлері мен дизайнерлері жағдайды тез арада өз пайдасына айналдырды.

Ең ауыр мотоциклдерді Kawasaki шығарады. 1980 жылдары компания салмағы 400 кг-нан асатын кірістірілген 6 цилиндрлі қозғалтқышы бар ZG1200 Voyager моделімен ерекшеленді. Бүгінгі таңда VN1700 Voyager шығарылады, оның салмағы шамамен бірдей

Жарыстардан кейін Moto GP 750 куб класы жоғалғаннан кейін барлық жапондық компаниялар осындай сыйымдылықтағы спорттық байктердің өндірісін қысқартты. Suzuki-ден басқасының бәрі әлі күнге дейін GSX-750R шығарады.

Ішкі нарыққа арналған жапондық мотоциклдер көбінесе экспортқа арналған мотоциклдерден төмен. Бұл қатал жапон заңнамасына және жергілікті салық салу жүйесіне байланысты.

  Жарияланған-2024-02-16 19:19:14     Қаралды-349

Мәлімет сізге көмек берді ма

КЕНЕСАРЫ ХАН

...

Кенесары Қасымұлы (1802-1847 жж.) - қазақтың ірі мемлекет қайраткері, қолбасшы. Кенесары 1841 жылы бүкіл қазақ халқының мақұлдауымен хан көтерілген Қазақ хандығының соңғы ханы. 1837-1847 жылдардағы қазақ халқын басқыншылардан азат ету күресінің басқарушыс

ТОЛЫҒЫРАҚ »

НЕЛІКТЕН ЧИПСЫ ДЕНСАУЛЫҚҚА ЗИЯНДЫ?

...

Чипсы, газировкамен бірге, ең зиянды тағамдар тізімінде бірінші орында.

ТОЛЫҒЫРАҚ »

КҮРЕС ӨНЕРІ ТАРИХЫНАН

...

Күш атасы атанған балуандык өнер - спорт сүйер қауымның ең қадірлісі десек, қателеспейміз.

ТОЛЫҒЫРАҚ »

«АССОРТИ» РАХАТ-ЛУКУМЫ

...

Бұл - жеміс мармелады сияқты тағам. Бетіне қант ұлпасы себіледі. Формасы төрт бұрышты болады. Ылғалдылығы – 17-19 процент.

ТОЛЫҒЫРАҚ »

ҚАРШЫҒА

...

Қазақ аңшыларының бүркіттен кейін колға ең көп ұстайтын кұсы - қаршыға. Дене тұрқы - 28-114 см, салмағы - 800-1500 г. Қос шалғылығының арасы - 100- 120 см. Тұмсық, тұяқтары қара. Қаршыға шегір көзді болып келеді. Доғалдау біткен қанатының қысқалығы, оның

ТОЛЫҒЫРАҚ »

ҚАЗАҚТЫҢ ҚАҺАРМАН ХАНДАРЫ

...

Қазақ төрінде отырып, халық қамын ойлаған ойлы хандар аз болған жоқ. «Ханда қырық кісінің ақылы бар» деп қазақ халқы тегін айтпаған.

ТОЛЫҒЫРАҚ »