Тақырыбы: Бастауышта қазақ тілінен білім берудің мемлекеттік стандарты
- Қазақ тілінен мектепке дейінгі дайындық, бастауыш және негізгі орта мектеп бағдарламаларын талдау.
- Қазақ тілін бастауыш мектептерде оқыту әдістері.
Президент Н.Ә.Назарбаев білім, ғылым қызметкерлерінің ІІ съезінде: «Сіздер мен біздер тек болашақ буынды ғана емес, жалпы адамзаттық қадір-қасиеттердің мән-мағынасын түсінетін, жаны да, тәні де таза, білімді патриот-азаматтар буынын тәрбиелеуге міндеттіміз. Балаларды Отанды, туған жерді, өзінің харқын сүюге тәрбиелеу-мұғалімнің аса маңызды, аса жауапты да қадірменді парызы»,-деген болатын.
Жеке тұлғаға қарай білім мен тәрбие үрдістерін жүргізу әлемдік педагогика алдында тұрған мақсат екенін Н.Г..Селевконың зерттеулерінен айқын көруге болады. Ғалым мен жеке тұлға туралы төмендегідей анықтама береді: «Личность-это психическая духовная сущность человека, выступающая в разнобразных обобщенных системах качеств» Білім беру жүйесіндегі осындай түбірлі жаңғырулар ескірген әдіс-тәсілдер емес, жаңа инновациялық технологияны меңгеру, содан іздену арқылы жүзеге асады.
Білім беру жүйесіндегі осы түбірлі жаңғырулар тың жолдарды іздеу мақсатын алдыға әкелді. Инновациялық технологиядан іздену-қазіргі оқыту үрдісінің басты мақсаты. Инновациялық технология туралы В.Н.Кан-Калик, Ф.Н.Гоноболин, М.В.Кларин. Л.М.Фридман, Л.С: Выготский, П.И.Пидкасистый, В.Монохов, Т.И. Шамова, О.Г.Хомерики, Ю.К. Бабанский, М.М.Поташник, В.П.Бесполько, С.А. Смирнов, К.Ангеловский, В.Шепель, И.Г.Зайнышев, с.Н.Данакин, қазақстандық ғалымдар Қ.Қ. Қабдықайыров, Ш.Т. Таубаева, Б.Р.Айтмамберова, Н.а. Әбішов, Г.Құдайбергенова, б.Әбдікәрімұлы, Ж.Қараев сынды ғалымдардың ізденістері баршылық. Латын тілінен аударғанда «жаңадан бастау», «жаңарту», «өзгерту» деген мағынаны білдіретін педагогикалық инновацияның басты бергілерін былай тұжырымдауға болады:
-оқыту үрдісінде жүзеге асатын келелі педагогикалық мәселені шешуге бағытталады;
- педагогикалық жаңаландыру бұл мәселердің жаңа шешімін ұсынады;
-педагогикалық жаңаландыру-жаңа нәтижелерге, педагогикалық үрдістердің жаңғыруына қол жеткізеді.
Инновациялық туралы Отандық, әлемдік ғалымдар пікірі қазақ тілін оқыту, тіл дамыту үрдісіне жинақталған әдіс-тәсілдерді жаңалауды, оның тың жолдарынан ізденуді, білім бетуді мүлдем жаңаландыру, жандандырудың негізгі жолдарына бағын береді.
«Технология» грек сөзі. Техно- өнерпаздық, шеберлік, logoілім деген мағынаны білдіреді. Педегогика тіліне аударсақ, педагогикалық шеберлік, өнерпаздық, іскерлік деген ұғымға келіп саяды. Ғалымдар оның өндірістен келген сөз екенін айтады. «Технология» туралы қазір 300-дей анықтама бар. Мұның өзі, яғни, ғалымдардың бір пікірге келе алмауы, ұстаздар қауымына кейбір түсінбеушілікті әкеліп, оның тәжірибеде кеңінен қанат жаюына ықпалын тигізуде.
Ұсынылатын әдебиеттер.
- Әбдікәрімова Т., Рахметова С, Қабатаева Б. Ана тілі. Оқыту әдістемесі. -А., 1999.
- Рахметова С. Қазақ тілін оқыту әдістемесі. А., 2005.
- Рахметова С, Жаманқұлова П., Қабатаева Б. Ана тілін оқыту әдістемесі. -А.,1998.
- Уәйісова Ғ., Жұмабаева Ә. Қазақ тілі. Оқыту әдістемесі.- А., 1999.
- Народное образование, 1998 – 58 с.
- Ясвин В.А. Образовательная среда: от моделирования к проектированию. М., - 1997
Жарияланған-2015-09-19 19:55:40 Қаралды-3334
ҚАЙ ҚАЛАНЫҢ СУ АСТЫНДА ЖОҒАЛЫП КЕТУ ҚАУПІ БАР?
20-ғасырдың 60-шы жылдарының басында бір қаланың халқы бірте-бірте су астына батып бара жатыр деген хабардан шошып кетті.
НЕЛІКТЕН АДАМДАР ҒАРЫШҚА ҰШАДЫ?
Спутниктер мен орбиталық станциялар ғарышта көптеген жұмыстарды орындайды.
НЕЛІКТЕН ТЕҢІЗ БЕТІНДЕ КЕМПІРҚОСАҚ ПЛЕНКАСЫ БАР?
Жоқ, бұл жылы жаңбырдан кейін ашық аспанда ойнайтын кемпірқосақ емес.
НЕЛІКТЕН БІЗ АУА ҚЫСЫМЫН СЕЗБЕЙМІЗ?
Біздің планетамызда үлкен ауа мұхиты үстемдік етеді.
ҚАБЫЛАН НЕЛІКТЕН ЖЕМТІГІН АҒАШҚА ЖАСЫРАДЫ?
Қабылан жалғыз тұрады және арыстандар мен гиеналардан үнемі сақ болу керек.
НЕЛІКТЕН ЖЫЛ МЕЗГІЛДЕРІ БАР?
Жыл мезгілдерінің ауысуы – табиғаттың мәңгілік және өзгермейтін құбылысы.
ЕРТЕДЕ БОЯУЛАР НЕДЕН ЖАСАЛҒАН?
Ежелгі заманнан бері өсімдік бояуларын адамдар қару-жарақ, киім-кешек және үйлерді безендіру үшін қолданған.
- Информатика
- Қазақстан тарихы
- Математика, Геометрия
- Қазақ әдебиеті
- Қазақ тілі, әдебиет, іс қағаздарын жүргізу
- География, Экономикалық география, Геология, Геодезия
- Биология, Валеология, Зоология, Анатомия
- Әлеуметтану, Саясаттану
- Астрономия
- Ән, Мәдениет, Өнер
- Қаржы, салық және салық салу, банк ісі, ақша несие және қаржы
- Қоршаған ортаны қорғау, Экология
- Мәдениеттану
- ОБЖ
- Психология, Педагогика
- Тіл ғылымы, Филология
- Философия
- Физика, Химия
- Стандарттау және сертификаттау
- Спорт
- Автоматтандыру
- Аудит
- Ауыл шаруашылығы
- Биотехнология
- Бухгалтерлік есеп
- Журналистика
- Кедендік іс
- Құқық, Қоғам, Криминалистика
- Менеджмент, Маркетинг, Мемлекетті басқару
- Өндіріс, Өнеркәсіп, Құрылыс, Мұнай-газ, Электротехника
- Туризм
- Халықаралық қатынастар
- Экономика, макроэкономика, микроэкономика
- шет тілі
- Ауыл шаруашылық
- Медицина