UF

Сайтты жүйеде жайластыру. Сайтты тарқату

Желіде сайтты орналастыру

Домендік аттарды тіркеу

Сайт хостингі

Оны таңдауда қандай қызметтері мен критерийлері болады

Сайтқа деген сенімділік

Сайтты әрекетке келтіру

Көп таралған мифтер

Іздеушілік сайттары мен каталогтары

Іздеушілік жүйелерге индексациялау үшін сайттың жарамдылығының критериі

Сілтемелік-есептік критерилер

Каталогтық критерилер

Сілтемелік-текстік критерилер

Іздеушілік сұраныстар

Іздеушілік каталогтар

Баннерайырбас желілер

Топтар және рейтингтер

Аяқталуы

 

Бұл лекцияда сіз өзіңіз дайындаған сайттарды Интернет желісінде орналастыруды үйренесіз. Провайдер ұсынатын қызметтерді бағалап, ыңғайлысын таңдайсыз. Серверге өзіңіздің файлдарыңызды түрлі тәсілдермен жүктейсіз және веб-бетті тестілей аласыз. өз сайтыңызды көпшілік арасында есте қаларлық етіп жасайсыз, сайттың әйгілілігі мен қатысушылығын арттыру үшін әрекетке келтірудің бірнеше тәсілдерін қолданасыз.
          Кілттік сөздер: Интернет, IР-адрес, домен, провайдер, хостинг, трафик, белгіленген линия, модем, ақпаратты беру жылдамдығы, FTP, ТСР/IР, http протоколдары, сұраныстар, жүктеудің жылдамдығы, скорость загрузки, сурет пен веб-бет файлдарының өлшемінің қиындығы, электрондық почта, жарнама, статистика, сайттың бетіне қатысушылық, есептеуіш, іздеушілік жүйелері, іздеушілік роботтары, ресурстар рейтингі, баннер, метатегтер, кілттік сөздер, мазмұны, беттер тақырыбы, баннерлік айырбас.

 

    Желіде сайтты орналастыру

 

 Сонымен, сіз сайт құрдыңыз. Ары қарай не істейміз? Ол үшін сіз біршама уақыт пен күшіңізді жұмсадыңыз. Енді өзіңізді дүниежүзіне жариялайтын кез келді! Итак, вы создали свой сайт. Аз да емес, көп те емес. Тура сол үшін Интернет құрылған, адамдар тек іздеп қана қоймай, бөтеннің ақпаратын тұтынуға, өзі бүкіл әлеммен тілдесе алуға мүмкіндігі болды. Егер кімде кім бірыңғай ақпараттық кеңістікке кірсе, онда ол соған дауыс беруге құқылы. Басқа жағынан, ол дыбысты тыңдай алды ма, және жауап қайтарғысы келеді. Бұл негізі сөйлеушінің өзіне байланысты. Мұндағы дауыс тура және ауыспалы мағынаны білдіреді, интернетте негізі дауыстық және бейне ақпаратты орналастыруға болады. Дауыстық құқыны текстік, графикалық, жалпы кез келген ақпарат қамтамысыз етеді. Осы ақпаратты қалайша ұтымды етуге, тиімді тәсілмен беруге болады, қалай түсінікті әрі қызықты етуге болады – мұны біз алдыңғы бөлімдерде қарастырдық. Бұл бөлімде біз ақпаратты қалай оптимальды түрде пайдаланушыға, тұтынушыға жеткізе алатынымыз жайлы қарастырамыз. Барлығынан бұрын, сіздің сайтыңызды интернетке орналастыру қажет. Оны кез келген компьютерде отырып-ақ орналастыруға болады, кез келген құрылғы (модем, желілік карта т.б.) құралы көмегімен интернетке қосылған. Сіз барлығын көре аласыз, сізді ешкім көрмейді. Егер көрер болса, онда келесі рет ол жерден сізді таппайды. Себебі интернетке қарапайым қосылу кезінде компьютерге уақытша адрес белгіленеді. Олсыз болмайды, олсыз сіз жіберген сұранысты көптеген милиондаған компьютерлер арасында таба алмайды. Егер өзіңіздің бірегей тұрақты адресіңіз (IP) болса, онда сіздің сайтыңызды кез келген орыннан және кез келген уақытта табуға болады, сізге домендік есімдер қызмет көрсету орынаны немесе провайдерге тіркелуге тұру қажет.

Тапсырма 10.1.1. Өзіңіздің құрған сайтыңызды таңдаған хосттардың біріне орналастырыңыз. Егер мектебіңізде хостингтерді ұсынылуына қол жеткізе алмасаңыз, онда орналастыру үшін тегін серверлердің бірін таңдаңыз, мысалы www.narod.ru. Өзіңіздің сайтыңыздың құру технлогиясын серверден оқыңыз.

 

Домендік аттарды тіркеу

 

Жалпы домендік зоналарға жауапты ұйым .com, .net, .org и т.п.:
ICANN – The Internet Corporation for Assigned Names and Numbers (http://www.icann.org/). Бұл ұйым интернетке домендік аттарды орналастырудың барлық аспектілеріне жауап береді, құқықтық мәселелерін қос алғанда. Ұйым АҚШ өкіметінің қарамағына қарасты. Бірақ ұйым домендерге мазмұндық ақпарат енгізулерге жауап бере алмайды.
http://www.internic.net/whois.html – ICANN (кімнің домені, кімнің атына тіркелген)деректер қорындағы іздеулер.

Осы ұйымға ұқсас, домендік облысқа жауапты .ru:
РосНИИРОС – Ресейлік НИИ Жалпылама Желіні Дамтыу (http://www.ripn.net:8082/index.html)

01 қаңтарға дейін 2005 жылдың РосНИИРОС – Ресейлік жоғарғы RU дәрежелік домендердің администраторы осы домендегі екінші дәрежелі домендерді тіркеуді қамтамасыз етеді. Осыған орай осы функциялардың мерзімін өзіне АНО "Региональный Сетевой Информационный Центр" (RU-CENTER) компаниясы қабылдайды (http://www.nic.ru), аккредитацияланған регистратор домендік аттарды мына зоналарда RU, SU, NET, COM, ORG, BIZ, .
http://www.ripn.net:8082/nic/whois/index.html –РОСНИИРОС деректер қорында іздеу (кімнің домен, кімнің атына тіркелген).
Бағытталған бағалар (салық есептеуінсіз) Ru Center-де 2004 жылы тіркеу және қолдау үшін: домен RU 20 у.е. жылына; SU 100 у.е. жылына; NET, COM, ORG  25 у.е. жылына; BIZ, INFO 50 y.e. 2 жылға.

Сайт хостингі

 

Егер сіз өз алдына шаруаны шешкіңіз келсе, ақпаратты интернетке орналастыру жайлы, сайтты провайдерге орналастыруыңызға болады, арнайыландырылған компанияларда, интернетке файлды орналастыруды қамтамасыз ететін және сайт егесіне көптеген әртүрлі қызметтерін көрсететін – төленген қаржыға немесе тегін, басқа жолмен табыс табатын, мысалы, қабылданатын сайттарда жарнама орналастыру арқылы.

Хостинг – веб-сайт файлдарын компьютерге орналастыру, белгілі бір линия арқылы тұрақты Интернетке қосылулы тұрған, осы файлдарға қол жеткізу мүмкіндігімен Интернет желісіне қатысушылар арнайы протоколдармен жүзеге асырылады.

Хостинг пен тарифтік жоспарды таңдау кезінде неге көңіл бөлген дұрыс?
Көбінесе компанияның өзі тарифтік жоспарды ұсынады – арзанынан бастап ең қымбатына дейін. Олар орындарымен, сайтта белгіленетін, трафигімен және қосымша қызметтер терімімен ажыратылады.

 

      Оларды таңдауда қандай қызметтер мен критериялер болады

Негізгілері

Сайт үшін орын – бұл кеңістіктің көлемі (мегабайтта өлшенеді), сайттың барлық файлы үшін белгіленген. Ережеге сай, тарифтік жоспарды таңдаудың негізгі критериі болып табылады.
Трафик – уақыт бірлігінде сіздің сайтыңыздан пайдаланушының алған және қараған файлдарының (сонымен қатар, қайтадан алынған жәнге қаралған) көлемі. Көбінесе айына гигабайтпен өлшенеді. Қазір көптеген хостингтік компаниялар шектеусіз трафик деп жазып жатыр, бәрібір трафик шектеулі болады. Ең жақсы жағдайда ол айына каналдың жіберіп алған қабілетіне тең, орналастырылған сайттардың санына бөлінген. Егер хостер фиксирленген трафикті жазса – бұл дұрыс та, мұндай жағдайда сіз біліп отырасыз, сайтыңызға айына каналдың жіберіп алған тәсілдері қарастырылған, ол барлық уақытта сіздің сайтыңызға қол жеткізу бір дей болатынын білдіреді. Қосымша орындар үшін қосымша трафик бар, ол тарифтік жоспардан тыс, оны бөлек төлеуге болады – кез келген компания қосымша файлдар мегабайты мен қосымша трафик мегабайтына бағаларын ұсынады. әрине, қосымша мегабайттар үшін минимальды бағасын ұсынатын хостингтік компанияны таңдаған тиімді.
Веб-интерфейс – бұл, хостингтік компанияның бетімен солардың құраладарын пайдалана отырып сіздің сайтыңызды түзету мүмкіндігі. өте пайдалы, сонда бар беттерге кез келген интернетке қосылулы компьютер арқылы (пароль арқылы) қол жеткізу мүмкіндігін береді.
FTP-ке қол жеткізу – файлдарды алу мен сайтты жаңарту мүмкіндігі, FTP-протоколды қолдана отырып. Арнайы FTP-клиентпен жұмыс істеу қабілеті кезінде сайттағы үлкен көлемдегі ақпаратты оңай әрі тез жаңарту мүмкіндігіне ие боламыз. Сіз локальды компьютерде қайтадан файлдарды құруыңызға және өзгертуіңізге болады, сосын оларды сайтқа орналастыруыңызға да болады.
Статистика құралы және log-файлға қол жеткізу – барлық сттистика сайтқа орналастырылғаннан кейін, оның бөлімдеріне, беттеріне, файлдарға, және т.б., арнайы файлдарда сақталынады. Білімі бар адам, оған қол жеткізуді білетін, сіздің сайтыңызға қатысудың толық талдауын жүргізе алады. Әрине, ол файлдарға қол жеткізу тек пароль арқылы жүзеге асады.
Сайттың резервтік көшірмесі – кейбір хостингтік компаниялар сіздің сайтыңыздың көшірмесін тегін немесе ақшаға жасайды және оны басқа компьютерге орналастырады. Ол сервер қатарынан күтпеген жағдайда шығып қалса немесе хакердің сайттың кейбір файлдарын өшіру кесірі кезінде, сайтыңызды қамтамасыз ететін тұлғаның қателіктері кезінде пайдалы.

Қосымша қызметтер

Домендік аттарды ұсыну – көбінесе тегін немесе төменгі бағада, тарифтік жоспар таңдау кезінде, хостингтік компания пайдаланушы құзырына бірнеше домендік аймақтардың біреуін таңдауын ұсынады, домендік атты таңдату арқылы тіркейді.
Почталық сервис – көбінесе хостингтік компания сайтты орналастыруға қосымша ретінде сапалы почталық сервисті ұсынады, оның көмегімен сайтқа қайта оралу жүйесі қолданылады. Сонымен қатар бұл support@yoursite.ru түріндегі техникалық қолдаудың э-мейлі болып саналады және admin@yoursite.ru, contact@yoursite.ru, info@yoursite.ru түріндегі администраторлық, контакттық және адрестер анықтамасының ұйымы болып табылады, және т.б. Бұл есте сақтау үшін мәртебелі әрі ыңғайлы, ағымдағы жағдайда сіз посталық сервистің иесі болып саналасыз, өзіңіз жазылған адрестерді ойлап табасыз.
Мынаған көңіл бөлу қажет, почталық сервистің барлық спектрі қол жеткізулі болады: POP3, IMAP және SMTP  қол жеткізулері, шектеусіз сандары бар көрсетілген адреске почтаны қайта адрестеу, почтаға қол жеткізу веб-интерфейсі және сервердегі почтаға бөлек орын.
Антивирус – пайдалы қосымша қызмет, алынған файлдарды вирустан тексеретін. Жақсы хостингтік компаниялар жаңа антивирустық бағдарламаларға ие болады.
PHP, CGI, Perl, SSI скрипттерін орындалуға жіберу және MySQL деректер қорымен жұмыс істеу мүмкіндігі интернет-дүкен және веб-портал құру кезінде қажет болып табылады. Кез келген жағдайда ол артықтық етпейді, оны шығарып тастау керек, егер сайтта ұқсас скрипттер қолданылмайтын болса.
Үшінші дәрежелі домендер – базада shop.yoursite.ru, catalog.yoursite.ru және е.б. адрестер типінде сіздің сайтыңыздың атын құру. Көбінесе арзан тарифтік жоспарларда 3-5 көп домендерге рұқсат етілмейді, ал қымбаттарында шектеусіз болады. Үшінші дәрежелі домендер сіздің сайтыңыздың бөлімдер адресін есте сақтауды жеңілдетеді, егер ол бірлескен және тармақталған құрылымға ие болса. .
Редирект – сіздің сайтыңызға қосымша домендік аттарды меншіктеу немесе басқа серверге назар аудару мүмкіндігі, егер сіздің сайтыңыз бірнеше серверлер негізінде базаға біріксе.
Каталогтарды парольдау – сіздің сайтыңызда ақпараттардың болуы кезінде қажет болады, аз қатысушылар тобына ғана арналған (жабық конференциялар, ақпарат айырбастар). Көбінесе орташа және қымбат тарифтік жоспарларда болады.
Жеке беттердегі қателерді өңдеу – беттерді өзіңіз бағдарламалау мүмкіндігі, 401, 402, 403 және 404 қателіктері кезінде пайдаланушыға көрсетілетін. Мұндай жүріс мәртебелі болып саналады және көбінесе сайтқа деген сенімділікті арттырады. Деректер бетінен пайдаланушыға, сайттың басына немесе сайт картасына  жіберуге болады, ол өзіне керекті бөлікті табуы үшін.

 

       Сайтқа сенімдік

 

Сонымен, сіз жеке домен сатып алдыңыз немесе провайдерден сайтты орналастырдыңыз. Енді не істеу керек? Сіздің жұмысыңызды халықтың көріп тамсануын отырып күту керек па? Ал қатысушылар сізді әлі білмейді! Олар сенімді емес, сіз оларға сапалық ақпарат бере алатынызды. Сіздің ақпаратыңыз интернетке орналасқан басқа ақпараттардан асып түсуі керек. Алғаш сайтқа сенімділік меселесін қарастырайық. Алғашында сайтқа кез келген қатысушы кіріп кетуі мүмкін. Егер сайт оған сенімділік білдірсе, онда ол міндетті түрде қайтады және басқаларға осында болуға кеңес береді. Сіздің тапсырмаңыз – осындай болуы үшін қолдан келгенін жасау. Зерттеу нәтижесінде сенімділіктің үш негізгі факторы табылды: пайдалы мазмұн, қарапайым дизайны және грамматиклақы қателердің болмауы. Маңызды және жақсы жазылған мазмұн – сенімділік үшін критикалық фактор. Сондықтан, пайдаланушылар сайттарға көбірек сенімділік тудыруға бейім, мазмұн негізінде құрылған, дизайн негізінде емес. Таң қаларлық графика мен анимация адам назарын аударады, бірақ сенімдік дамуының тәсілін көрсетпейді. Әйтеуір, грамматикалық қателер пайдаланушыны сүріп отырады. Сайтқа көбірек сенетін болады, егер дұрыс ұйымдастырылса және жаңарып отырса. Сенімдік сайттар үшін өте маңызды, тауарлар мен қызметтерді сату кезінде. Тіпті, кішкентай грамматикалық қатенің өзі қатысушыны тауар алу уақытын созып отырады. Пайдаланушылар басқаларға назар аударып кетеді, егер сіздің сайтыңыз істен шығар болса. Қарапайым байланысты есте сақтаңыз: жетіспеушілік сенімділіктің төмендеуіне алып келеді. Мынау сенімдіктің жоғарылауы үшін кеңестер, зерттеу нәтижесінде құрылған:

  • Көз жеткізіңіз, сіздің сайтыңыздың мазмұны оның аудиториясына сай келуі қажет. Алғаш мазмұнын құрып алыңыз, сосын дизайнын. Кейін келе міндетті түрде мазмұн мен дизайнды пайдаланушыда тестілеңіз.
  • Көз жеткізіңіз, сіздің сайтыңыз қарапайым екеніне, шекке дейін. Мазмұнды нәтижелі түрде ұйымдастырыңыз, минимум түстер мен графикті қолдана отырып. Беттен бетке бүтінділігін сақтаңыз.
  • Көз жеткізіңіз, сіздің сайтыңызхда грамматикалық қателер жоқ екендігіне. Ол туралы айтпаңыз, және де ақпарат жасап шығармаңызщ.
  • Авторға, басып шығарушыға сілтемелер ұсыныңыз немесе көдік текстерді, егер ол қажет болса.
  • Көз жеткізіңіз, материал барлық уақытта жаңарып отыратынына. Пайдаланушыға соңғы жаңарту мерзімі жайлы хабарлаңыз.
  • Мүмкіндігінше графиканы аз қолданыңыз. Егер ол бәрібір қажет етсе, оның тартымдылығына көз жеткізіңіз. Сурет пайдалы ақпаратты енгізу керек.
  • Көз жеткізіңіз, сіздің сайтыңызда қате сілтеменің жоқтығына.
  • Көз жеткізіңіз, пайдаланушы хаттарына жылдам жауап қайтару қажет.
  • Жауап уақытының артуы сенімділіктің артуына кері пропорционал.

Сайтқа сенімділікті күшейтеді:

  • сайт иесі сабақтарының түрі мен физикалық орналасу жерін көрсету, толығырақ контакттық ақпарат;
  • жаңалықтардан және басқа ақпараттардан жарнаманың айқын изоляциясы;
  • қызметтің құны (қойып беру төлемі) жайлы толық мәлімдеулер, компания-серіктестіктерді есептеп шыққанда;
  • оңай қол жеткізулі жерге пайдалнушы ақпараттының нақты қалыптасқан саясатының жасырындылығын сақтау;
  • сайттың тексттік мазмұнының стилистикалық сауаттылығы мен қарапайым навигациясы.

Сайтқа деген сенімділікті төмендетеді:

  • агрессивті жарнама;
  • тәжірибелі емес дизайн;
  • қалқып шығушы терезе;
  • сирек жаңарту;
  • грамматикалық қателер;
  • ескі (архивті) ақпараттардың болмауы;
  • тауарлар мен қызметтерге бағаның болмауы;
  • қатысушылар почталық адрестерінің жинағы;
  • керексіз ақпарат;
  • қысқа және есте сақталмайтын сілтемелер;
  • күтпеген орындардағы e-mail-ге сілтемелер.

 

 Сайтты әрекетке келтіру

 

Ия, сіз саналы сайт жасадыңыз, пайдаланушы мен шектеусіз сенімі бар қолданушыны елжіретіп жіберетін! Енді жасағанымызды іске келтіру әрекеті жақындап қалды. Жеке сайтыңыз туралы жариялай білу, айта білу, жарнамалай білу қажет.

Әдістер:

  • іздеуші жүйелерде тіркеуге тұру,
  • баннерайырбас желілер,
  • сайтты web-көзге түсіру ретінде еске алу,
  • газета мен журналдарда баспалық жарнама,
  • туыс сайттармен сілтемелер айырбас,
  • тізімдегі сайт адресін еске түсіру.

 

Көп таралған мифтер

 

Тұрақты аудитория қажет. Шынында көптеген сауда компанияларының корпоративті сайттарында тұрақты аудиториялары болмайды – телевизор сатып алып, мен әр күні сайт дүкенніне бара бермеймін. Тұрақты аудитория тек қана порталдарда, қысқа контентті ресурстар мен қатынас орындарында болады. Яғни, типтік интернеттік жобаларды. Білім беру сайттарын қысқа контенттік ресурстарға (орын алуының кең қамтылғанына қарамастан) жатқызуға болады, сондықтан олардың тұрақты аудиторияларға ие болады, егер, әрине, қызықты, пайдалы және жаңарып отыратын ақпараттарды қамтыса.
Жылдам, арзан және нәтижелі әрекетке келтірулер болады.
Бұл өтірік: арзан болады, нәтижелі болады, ал жылдам және нәтижелі ешқашан да болмайды.
 

Іздеушілік сайттары және каталогтары

 

Әртүрлі ақпараттардың жиыны бар желіде, егер ол іздеушілік жүйесі болмаса, сіз керекті ештеңені де таппаған болр едіңіз. Сайттың ең алғашқы мәселесі болып іздеушілік жүйелерге регистрацияға тұру болып табылады, пайдаланушылар сұраныс жолына кілттік сөзді енгізу арқылы, сіздің тақырыбыңызға сәйкес, оңай таба алатын. Бірақ мұнда барлығы қарапайым емес. Яғни, мұндай тақырыпта сайттардың саны өте көп. Іздеушілік жүйелер сіздің сайтыңыздан сұрайтыны, немесе қалайтыны кішігірім айырмашылығы барларын:

  • Ең негізгісі – сайттың шағымданған тақырыпқа сай келуі, кері жағдайда, егер сіз жоғары орындарға түсуді қаласаңыз, онда сіздің сайтыңызды деректер қорынан шығарады және еңбегіңіз зая кетеді.
  • Беттің тақырыбын дұрыс жазу қажет.
  • Метатегтерді жазуды ұмытпаңыз және сауатты жаза біліңіз.
  • Кілттік сөздер мен фразаларды дұрыс таңдаңыз.
  • Текстте тақырып пен метатегтерде жарияланған сөздер мен фразалар міндетті түрде кездесуі тиіс.

Плюстері

Трафикке үлес басымдылығын береді.
Іздеушілер корпоративтік сайттардың 10%-тен 75%-ке дейін трафигін береді.
Мотивайцияланған аудитория.
Пайдаланушылар өздері өзіне қажеттіліктерді іздеушілік сұраныс түрінде хабарлайды.
Көрнектілік.
Компания басшылары, сайттардың иесі болып табылатын, іздеу нәтижесінен кейін дереу өзінің сайтын көруіне болады.

Минустары

Баяу индексация.
Сайттағы кез келген өзгерту іздеушілер назарына түседі орташа айына 1-2 рет, бір жолдағы жарнамалық компаниялар үшін индексацияны қолдануға мүмкіндік бермейтін.
Тұрақты емес жұмыс.
Іздеушілер ешқандай да кепілдік бермейді және тұрақты жұмыс істемейді: алгоритмнің барлық уақытта ауыстырылып отыруы, сервердің ілінуі барлық уақытта іздеу нәтижесінде сайттың орнын ауыстырады.
Әрекетке келтірушілермен күреспеу қажет.
Өте епті және қу веб-шебер іздеу нәтижесінде шыншыл, талантты, бірақ епті емес контент құрушыларды басып озуы мүмкін.
Әрекетке келтірушілермен күрес.
Іздеушілерді өңдеушілер – бағынышты емес коммерциялық компаниялар және веб-мастер ойларымен санаспайды. Олар әрекетке келтіргені үшін ойластырылмаған заттар бойынша айыпсыз немесе жасалынбағандарды мақұлдайды. Одан басқа, әрекетке келтіруші сияқты оны басқа конкурент жағынан әрекетке келтіру есебінен сайтты ұсыну мүмкіндігі бар. Әрекетке келтіру үшін индекстен алып тастау қаржының жоғалуына алып келеді және имиджі үшін зиян алып келеді.
Бірінші беттің проблемасы.
Орташа тек қана 13% пайдаланушылар іздеу нәтижесінде бірінші беттен ары қарай қарап қояды. Көрсету санының төмендеуі екінші бетте ойсыз түсіп қалуға әкеп соғады, ал бірінші бетті қайта жүктеледі.

 

Сайтты іздеушілік жүйелеріне индексациялаудың жарамдылық критериі Текстік критерилер

 

Негізгі қате – бұл титулдық фразалармен және жазулармен жұмыс істей алмаушылық. Титулдар мен жазулардағы үлкен қателерді түзей отырып, біріншіден іздеушілік сұраныстардың ортасын мәнді түрде кеңейтуге болады, ол арқылы беттерге сілтемелер жақсы позицияларда көрсетіледі. Екіншіден, өз сілтемелеріңізге іздеушілік тартымды сыртқы түр беруге болады, оған басуға адам асығатын.
Титульдік фраза (титул) – бұл текст, бетте title дескрипторында кездесетін, беттің кодында ол

сияқты рәсімделеді. Титулдық фразаның сөзі іздеушілік жүйесінде іздеу нәтижесін реттеу кезінде үлкен роль ойнайды. Егер, сұраныс қалыптасуы титулдық фразамен сәйкес келсе, немесе титулдық фразада бірнеше сұраныс сөзі кездессе, онда осындай титулы бар бет қалған теңдік шарттарында жоғары саналады.

  • Сайттың барлық беттері әртүрлі титулға ие болуы қажет.
  • Әрбір беттің титулдық фразасы нақты әрі айқын болуы тиіс.
  • Беттің мазмұны титулға сәйкес келуі қажет.
  • Беттің титулдық фразасында сөз болуы қажет, пайдаланушының іздеушілік сұраныстарында жиі кездесетін, оның жауабы болып ағымдағы бет саналады.
  • 80 символдан жоғары титулдық фразаларды қолданудың қажеті жоқ.

Беттің сипатталуы – бұл жолдың мазмұны, meta description тэгімен орналасқан,

сияқты рәсімделеді.

  • Сайттың барлық бетінің сипатталуы тэгінде әртүрлі болуы қажет.
  • Әрбір беттің сипатталуы оның мазмұнына сәйкес келуі қажет.

Іздеушілік машиналар сонымен қатар келесі текстік сұраныстың табылған беттерінің сәйкестігінің критерилерін қолданады:

  • титулдық фразада табылған сөздердің позициясы;
  • табылған сөздің "салмағы" және оның құжат басына жақындығы;
  • тақырыптарда табылған сөздердің (және т.б.)  және фрагменттердің (, ) болуы, қалың шрифтпен белгіленген;
  • близость найденных слов друг к другу (компактность цитаты).

 

Сілтемелік-есептік критерилер

 

Цитат алу индексі еске алады, сіздің сайтыңызда Желіге қанша көп сілтеме бар екенін, және сіздің сайтыңызға сілтенетіндер қаншалық беделді. «Цитат алудың» беделділігі сонымен қатар «цитат алынатын» сілтемелердің санымен анықталады. Цитат алудың индекстеу есептеуі үшін Google және соған ұқсас жүйелер жүйелі түрде сайттар арасындағы үлкен көлемдегі күрделі матрицаларды қарайды, барлық ресурстар мен олардың беделділігін есептей отырып (атап өтейік, Google ол үшін 10 000-нан көбірек серверлерді қолданады!). Ұқсас алгоритмді сонымен қатар "Яндекс" те қолданады.

 

Каталогтық критерилер

 

Каталогтық критерилерге «Яндекстің» цитат алу индексін және «Рамблер» іздеу нәтижелерін беру алгоритмін жатқызуға болады. Екі жағдайда да принцип біреу – жоғарыда сұраныс бойынша іздеу нәтижесінде индекстерде сайттарға бірнеше сілтемелер беріледі, солар жататын тематикалық каталогтардың порталында тіркелінген. "Яндексте" мынадай жағдай болады, "Яндекс" каталогынан бір сайтқа үші сілтеме көрсетіледі, егер олардың сипаттамасында сұраныс сөзі кездесетін болса.
Өз кезегінде, "Рамблер" сұраныс бойынша іздеу нәтижелері бірінші бетінде сайтқа деген бес сілтемені «араластырып жібереді», Rambler's Top100 каталог-рейтингінде тіркелінген, егер олардың қатысушылығы ("хост" бойынша) кейбір минимальды табалдырықтан жоғары болса. Сілтеме деректерін іздеу нәтижесі тізіміне енгізу үшін критерии сайт сипаттауында сөздердің қызметін атқарады, Rambler's Top100 үшін жасалынған.

 

Сілтемелік-текстік критерилер

 

Сілтемелік-текстік критерилерге "Яндексте" кездескен алгоритмді жатқызуға болады. Берілген жағдайда "Яндекс" сілтеменің текстін индекстейді (яғни, сайттың бетінде гиперсілтеме сияқты белгіленген). Басқа сөздермен, тэгінің мазмұны индекстелінеді, егер сұраныс осы мазмұнмен сәйкес келсе, іздеу нәтижесінде адрес беріледі, тэгте көрсетілген.
"Яндекс", сайттардың сыртқы сілтемелерін ғана есте сақтайды, яғни, сілтеме көрсетілетін беттер, сайтқа жатпауы тиіс, онда осы сілтеме орналасқан.
Осымен іздеу нәтижесін көрсету кезінде ұқсас беттер титулға ие болмайды және "Яндекс" сілтемені оған көрсетілгендерге бастап барады – «сілтеме бойынша адрес табылмады».

2.7. Іздеуші сұраныстар

Іздеуші сұраныстар Интернеттегі ақпаратты пайдаланушыдан сұрастыруының аталуы болып табылады. Ақпараттарды ұсыну Интернет ресурстары беттерінде жүзеге асады. Индекстелетін іздеуші жүйелер бүгінгі күнде көптеген сайттар үшін трафикогенерацияның айтыссыз лидері болып саналады және сүрау мен ұсынуды байланыстыратын жалғыз буын болып табылады. Сұраныс тілі ұсыну тілінен айырмашылығы бар. Ұсыну тілінің сипаттамасы (сайттың тексттері) ойларды баяндаудың сауаттылығы, әдебиеттік көркемділігі, нақтылығы болып табылады. Осыны сұраныс тіліне айтуға болмайды -  іздеушілік сұраныстардың көпшілігі нақтысыздыққа қатысты, яғни, түсініңтік бірден көп нұсқасын көрсететін; сұраныстар көбінесе ықшамды, толық қолтаңбасы бар, кириллица мен латиницаны араластырады.

 

Іздеушілік каталогтар

 

Каталогтар – мынадай орындар, онда пайдаланушылар өзінге керекті сайтты табатын, тура оларды іздеушілік серверлер арқылы тапқан сияқты. Бірақ каталогтар мен іздеушілік серверлер арасында айырмашылықтар бар. Іздеушілік серверлар кез келген сайттарға қабылдана береді, сапасына мән бермейді, ал каталогтар сапасы мен сайттың мазмұнына қарайтындығын жариялайды. Яғни, өте ірі және әйгілі каталогтарда сайттарды адамдар тексереді, бірақ сапасы төмен сайттар деректер қорына алынбайды. Осыдан шыға келе, шығару жасауға болады - өзіңіздің сайтыңызды каталогқа тіркемей тұрып, көз жеткізіңіз оның дайын екендігіне. Барлық каталогтар ағаш сияқты құрылымға ие. Яғни, негізгі бөлімдер бар, олардың құрамына ішкі бөлімдер кіреді. Сіз табуыңыз қажет, сіздің сайтыңыздың тақырыбына сай келетін бөлімді. Бұл кейде оңай жасалады, іздеу жолына сіздің тақырыбыңыз бойынша кілттік сөзді енгізсе болды, дереу сайттар тізімін аласыз, сонда көресіз қандай бөлімдерден тұратынын. Сіздің бөліміңіздегі тақырыпқа сай тіркеуге тұруды табанды түрде жариялаймыз.
Дерлік барлық каталогтар тіркеу кезінде сізден сайттың аты мен сипаттамазын жазуды сұрайды. Сайттың аты мен тақырыбы – бұл өте маңызды сипаттама. Сайтты сипаттаған кезде оған "Лучший сайт …." немесе "Самые дешевые…." , сонымен қатар БАС ӘРІПТЕРДІ қолдануға кеңес бермейміз. Қысқаша, сол уақытқа сайғ тартымды сипаттама беріңіз, 15-20 сөзден тұратын.

 

Баннерайырбас желілер

 

Сайт бойынша баннерлерді көрсетуге арналған, ағымдағы желіге қосылған. Көбінесе мұндай желілер баннерлерін көрсететін сайттарға төлеп отырады, және кімнің баннері көрсетілкіне байланысты өз ақшасын шығарып алып отырады. Баннерайырбас желіге аймақ ретінде кіре отырып сіздің сайтыңыз біреудің жарнамасын көрсетеді, содан табыс түседі, ал өзін жарнамалау үшін төлеуге тура келеді. Көбінесе сайт-аймақта баннерлерді көрсету санына (мысалы, 10000) қарай төленеді. Төлегеннен кейін сіздің баннеріңіз былайша айтқанда «айналымға» түседі, онда күтпеген жағдайда сайттарда көрсетіледі. Төленген соммасы көрсетілген мөлшерге жеткенде баннер алып тасталынады. Төменде кейбір әйгілі баннерлік желілер көрсетілген (ережесімен сайттарда танысуға болады, олардың айырмашылықтары болады): www.aditor.ru, www.clickexchange.ru, www.ir.ru, tx3.design.ru, www.banner.ru, www.pbs.ru, www.rle.ru, www.reklama.ru, members.rb2.design.ru, members.rb1.design.ru

 

Топтар мен рейтингтер

 

Өзіңнің жеке сайтыңды интернетте орналастырудың әдістерінің бірі болып әртүрлі рейтигтерде қатысу табылады. Қатысу дегеніміз сіздің негізгі бетіңізге HTML-код орналастыру (ол жиі есептеуіш деп аталады). Бір күндегі қатысушылар саны нәтижесі бойынша сіздің сайтыңыз рейтинг тізімінде өзгеріп отырады (сізде қатысушы қанша көп болса, соншалық рейтинг беттері келіп отырады). Трафигіңіз қаншалық көп болса, соншалық сіздің ресурсыңыз бағаланады және көрсетіледі. Кейбір орыс рейтингілері:
Rambler Top 100. Top100 коды біруақытта есептеуіш болып та табылады, рейтинг коды болып та. Оnline-да рейтингтегі сайттың орналасуын көруге болады, және кірген саяхатшылар жайлы ақпараттарды (IP, domen), сонымен қатар, сағат бойынша сайттан жүктеуді. Қатысушылар – бірнеше мыңдаған, сондықтан олардан уайымсыз жақсы трафик алуға болады. Мынаған аяқталған домендер ғана қатыса алады .ru, .su, .ua.
List.ru Top100. Жаңа жақсы бір рейтинг. Rambler-дегіндей – бұл біруақытта статистикасы бар есептеуіш. SpyLOG – статистикалық сервис, Stars.ru Top100 мұрагері болып табылады.

 

 Аяқтау

Сайтты интернетте орналастыруды үйрендік, әртүрлі провайдерлерден келетін жеткіліксіздік пен жеткіліктілік талдауын жүргізе отырып. Провайдер ұсынатын қызметпен және оның криетриімен таныстық (сайтқа орын, трафик, сайтқа қол жеткізу, веб-интерфейс, FTP-ке қол жеткізу, статистика құралдары, log-файлдарға қол жеткізу, сайттың резервтік көшірмесі, қосымша қызметтер, қосымша домендік есімдер беру, пошталық сервис, пошталық сервистің қызметінің барлық спектріне қол жеткізу: POP3, IMAP және SMTP қол жеткізулері, шектеусіз сандары бар көрсетілген адреске поштаның қайта адрестелуі, веб-интерфейстің почта мен сервердегі почтаның басқа бөлек орындарына қол жеткізуі, антивирус, PHP, CGI, Perl, SSI скрипттерін орындалуға жіберу мүмкіндіктері және MySQL деректер қорымен жұмыс; үшінші дәрежелі домендер, редирект, катологтарды парольдеу, жеке беттердегі қателерді өңдеу).
сайтқа сенімділікті арттыру мен төмендету себептерін білдік. Сайтты әрекетке келтіру әдістерімен және осы облыстағы көп таралған мифтермен таныстық, барлық уақытта анық болып табылмайтын. Іздеушілік жүйелер мен каталогтарда индекстелген тізімдерінде пайда болуға сайтты дайындау қыбылдауларын құрдық. Баннерлік желілер мен рейтингтік жүйелердің қалай әрекет ететінін білдік, оларды сайтты әрекетке келдіруде қолдануды үйрендік.

 

Мәлімет сізге көмек берді ма

  Жарияланған-2014-11-04 20:05:46     Қаралды-3663

СУ ҮЙДІ ЖАРЫП ЖІБЕРУІ МҮМКІН БЕ?

...

Су зиянсыз зат сияқты. Ал кейде су мылтықтай жарылып кетеді.

ТОЛЫҒЫРАҚ »

МҰНАЙ НЕДЕН ТҰРАДЫ?

...

Мұнай – қою қызыл-қоңыр, кейде дерлік қара түсті майлы сұйықтық.

ТОЛЫҒЫРАҚ »

ТЕЛЕДИДАР ҚАЙДАН ПАЙДА БОЛДЫ?

...

Қара және ақ түстің әртүрлі реңктерінен тұратын қозғалмалы бейне

ТОЛЫҒЫРАҚ »

МҰНАЙДАН НЕ ЖАСАЛАДЫ?

...

Шикі мұнай іс жүзінде қолданылмайды. Ол тазартылады және өңделеді.

ТОЛЫҒЫРАҚ »

МҰНАЙ ҚАЙДАН КЕЛДІ?

...

Бүгінгі таңда ғалымдардың көпшілігі мұнайдың биогендік шығу тегі деп есептейді.

ТОЛЫҒЫРАҚ »

ҒАРЫШТЫҚ ШАҢ ҚАЙДАН ПАЙДА БОЛАДЫ?

...

Ғарыштық материяның барлық фрагменттері ғарыштық шаң деп аталады.

ТОЛЫҒЫРАҚ »

БӨЛШЕКТЕР ҚАШАН ПАЙДА БОЛДЫ?

...

Алдымен бұлар «жай бөлшектер» деп аталды.

ТОЛЫҒЫРАҚ »

ДҮНИЕ ЖҮЗІНДЕГІ АЛҒАШҚЫ ЦИРК ҚАШАН ЖӘНЕ ҚАЙ ЖЕРДЕ АШЫЛДЫ?

...

Қазіргі кездегі заманауи цирктің әкесі - ағылшын кавалеристі аға сержант Филип Астли

ТОЛЫҒЫРАҚ »

МЕТРО ҚАЙ ЖЕРДЕ ЖӘНЕ ҚАШАН ПАЙДА БОЛДЫ?

...

Метро - теміржол көлігінің бір түрі, оның жолдары көшелерден алшақ, көбінесе жер асты.

ТОЛЫҒЫРАҚ »